En del av Stockholms stad

Vid inställd föreställning /inställt evenemang

Vill du se föreställningen en annan dag (eller se ett annat evenemang på Kulturhuset Stadsteatern) gör du en ny bokning under rutinen Biljetter på www.kulturhusetstadsteatern.se  Välj "Boka/Köp" och när du ska betala de nya biljetterna välj alternativet "Betala med biljetter till inställd föreställning". Följ sedan anvisningarna på webben.

Vill du istället återlösa dina biljetter gör du det under rutinen Biljetter på www.kulturhusetstadsteatern.se Välj "Min bokning" och ange ditt kontrollnummer och telefonnummer. Ditt kontrollnummer utgör de 7 första siffrorna i "Intern kod" (utan mellanslag) som du finner nertill på din biljett.Följ sen anvisningarna på webben.

Upp till 5 bankdagar kan det dröja innan du ser återbetalningen på ditt konto. Vänligen notera att biljetten/biljetterna skall återlösas inom 1 år efter inställd föreställning/evenemang.

Vänligen notera att biljetter/e-biljetter utfärdade av våra scenkonstombud eller skolombud återlöses av respektive ombud och inte hos biljettkassan eller kundtjänst på Kulturhuset Stadsteatern.

Eventuella övriga utlägg i samband med ditt besök såsom transport, logi och dylikt ersätts inte av Kulturhuset Stadsteatern.

Vid frågor, vänligen kontakta oss på 08-506 20 200 eller mejla till kundtjanst@stadsteatern.stockholm.se

Välkomna åter till Kulturhuset Stadsteatern!

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst,
Säljenheten